om det ändå vore så väl

Jag har nyss gråtit över en kärlekskomedi. Nu sitter jag här, i min ensamhet. Lyssnar på harmonisk musik i mörkret. Samtidigt kan jag inte undvika att fråga mig själv varför mitt liv inte är baserad på en kärlekskomedi.

"Den äckligt snygga killen som jag har haft en crush på i en halv evighet visar äntligen sin sanna sida för mig. När jag går hemma i min ensamhet och sörjer nederlaget drar tjejerna ut mig på krogen för att muntra upp mig. Där kommer den där charmiga, inte allt för äckligt snygga killen med den underbara humorn fram till mig. Han bjuder mig på en drink. Han tar mitt nummer. Veckan därpå gifter vi oss och lever lyckliga i alla våra dar."

men jag är inte bitter :D

Kommentarer
Skrivet av: Hubbe

Vilken film hände det där i om jag får fråga?

x)

2010-02-23 @ 18:41:40
Skrivet av: jennie

Du kallar folk i din blogg för besserwissar men allt du gör här är ju att ifrågasätta allt jag skriver:P skitjobbigt! Ta det med en nypa salt istället.

2010-02-23 @ 18:45:12
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Hubbe

Hahah.. ja de som påpekar mina stavfel och säger att ja ska skriva snyggare. Jag tog det ju med en nypa salt! Det förklarar ju "x)" gubben. Men sen ville jag också veta vad de var för film du sett :)

2010-02-23 @ 19:17:54
Skrivet av: jennie

Den jag såg var 27 dresses. Men filmen har inget med inlägget att göra:P?

2010-02-23 @ 19:19:01
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: J

Ahahahaha jag tror jag är lite kär i hubbe! fast jag tycker lite synd om hans eventuella framtida fru... :/

2010-02-23 @ 20:31:39
Skrivet av: Hubbe

Därför du skrev "jag har nyss gråtit över en kärlekskomedi" utan att skriva vilken! Film-Hubbe vill ju ha tips! FILMENS NAMN liksom (; Men nu vet jag, tack.

Och resten av inlägget var skönt, jag tog de inte bokstavligt och bla bla. x)

2010-02-24 @ 17:45:07
Skrivet av: jennie

haha skönt då har vi det överstökat;)

2010-02-24 @ 22:08:27
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0