I can buy you, oh yeah oh yeah

När jag kollar igenom min spotifylista så inser jag att jag har sjukt bred musiksmak. Det finns allt från The beach boys till westlife till andreas grega till the hives , thåström, winnerbäck, A camp, eminem. Okey jag kan fortsätta hela kvällen. Och det har jag varken tid eller ork för. Eller jo.. Jag har nog tid..

Idag säger vi grattis till Ebba som fyller 17, Sören min gamla mattelärare som fyller 60+ och det är idag ett år sedan jag och Victor sågs för första gången! WOW. Grattis!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

naaaiiisee

med the hiveseee

2010-02-12 @ 06:58:41
Skrivet av: S

bred musiksmak är näääjs

2010-02-12 @ 07:34:23
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Skrivet av: E

Tack för det vackra inlägget du skrev till min ära.. hade inte förväntat mig mer.... helt perfekt..

2010-02-15 @ 18:38:51

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0