brr...


Idag hände det en jävligt skum grej. Jag hade på mig linnet här ovan, som jag har använt en jävla massa gånger sedan jag köpte det på en karibisk ö i julas. Som ni ser är alla fyra rutor vita. Men helt plötsligt idag när jag gick från idrotten blev en ruta blå, en blev grön, en blev rosa och en blev gul. Det har aldrig hänt innan. Efter ett tag blev det helt vitt igen. Nu fick jag ingen bild på det, eftersom jag inte tänkte på det. MEN JAG HAR ETT VITTNE!

Är inte detta helt jävla asskumt och sjukt och allt? Jag börjar allvarligt tro att det är någon slags karibisk gud som vill ha tillbaka linnet och försöker på något sätt signalera via färger.

En till sjuk grej var när jag stod nere i köket och dukade så kom min lillebror ned och sa att något sa "krash" inne på mitt rum. Det första jag sa var, "aja, jacob.. vad i helvete har du nu tagit sönder? och vad fan gjorde du på mitt rum?". Sen gick jag in. Och där låg min blomkruka som tidigare stod stadigt på fönsterbrädan mitt på golvet. Kände med en gång att den skyldiga inte var Jacob. 

Så jag ber dig, du heliga karibiska Gud. Låt mig va.. Du får tillbaka linnet om du vill. Bara du låter mig vara!

Kommentarer
Skrivet av: E

Lilla Jennie.. Jag ar sett dessa färgglada rutorna som du så vackert talar om.. Blindstyre ;)

2010-02-22 @ 21:55:47
Skrivet av: C

Hahahha :(((( (vet inte om jag ska skratta eller gråta, det här är ju förfärligt)

2010-02-22 @ 22:23:25
URL: http://cruelty.blogg.se/
Skrivet av: jennie

VAA!? SÅ HAN HAR VARIT EFTER MIG LÄNGE :O?

2010-02-22 @ 22:26:23
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0