alla hjärtans dag


Dagen jag har fruktat ganska länge har trots alla omständigheter varit bra. Började dagen med en match, det blev till och med en vinst. När jag sen kommer hem möts jag av en stor fet blombukett som hade kommit med ett blombud när jag inte var hemma. En jättegullig lapp fanns på där det stod "för att du är du". Från anonym. Nu på kvällskvisten tog jag en tur in till stan och fikade med Fanny. Par gick hand i hand överallt och var så där extra gulliga mot varandra. Jag blir tårögd. Den är då allt bra fin den här dagen.


Kommentarer
Skrivet av: Hubbe

Det var jag! Nee... drev. Men, gulligt var det. Har du inlett utredningen om vem gärningsmannen é?

2010-02-15 @ 19:05:48
URL: http://skrob.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0