the sound of silence

Här kommer två bilder från när jag gick i sexan.
Första gången jag stod på scen var i hemmestafestivalen 2006. Jag och Pauline hade bestämt oss för att vara med, men ensamma. Hon på sång och trummor och jag på sång och bas. Efter ett tag kom verkligheten ikapp oss och talade om för oss att det behövdes någon på gitarr och något på keyboard också. Den sa också "men tjejer... Ni kan inte sjunga och spela samtidigt första gången ni står på scen. Ni är inte tillräckligt bra för det än. " Men de kloka orden från mr Verkligheten pratade vi med Emelie och Felicia som hoppade in på de förstnämnda instrumenten. Därefter hoppade Hubbe tillfälligt in på trummor och Casandra på bas. Alla gjorde egna tröjor och vi gick då under namnet "fy skäms peo". Låten vi sjöng var "vi rymmer bara du och jag".

Jag blir alltid lika fascinerad när jag ser den här bilden på Tea och mig. Jag har alltid sagt och hört att jag aldrig har varit inne i en "fjortisperiod". Men här börjar min säkerhet sakta gå över till osäkerhet på grund av den där förbaskade posen.

Vad tycker ni? Är jag mig lik?

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

hahahahah dina ögonbryn!!!!!

2010-12-20 @ 09:12:54
Skrivet av: Nilseeee

Jenniiiee :D Liten :)

2010-12-20 @ 23:33:04
Skrivet av: jennie

kääft va :D

2011-01-04 @ 11:36:42
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0