strange

Förra julen hade vi något som kallas för "Secret santa" i klassen. Det går ut på att alla drar ett namn och den vars namn man drar ska man köpa en julklapp till. Förra året fick jag en kille i klassen som jag inte visste något om. Jag kollade runt lite bland grabbarna i klassen och det jag fick reda på att han gillade var "hammarby".

Ni vet den där oskrivna regeln om att man helst inte ska köpa hygienartiklar till någon, speciellt inte någon man inte känner bra alls. Ja den oskrivna regeln sket jag fullständigt i. Jag knatade därför in på derby, hittade en tandborste med ett hammarbymärke på för 50 kronor. Perfekt tänkte jag, betalade och drog. Som tur var, var jag bortrest under utdelningen så jag slapp se hans förvånade men ack så lyckliga min.

I år har vi detta igen och jag har köpt något minst lika konstigt.


Kommentarer
Skrivet av: Hubbe

Hahah, "brush your f*in teeth man!!" eller vadå?

Vem var personen då?

2010-12-16 @ 20:52:29
Skrivet av: jennie

Arvid ;)Det roliga är att Schenis har honom i år så han har köpt en likadan tandborste:P

2010-12-16 @ 21:10:21
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Hubbe

Hahaha, men det är ju schyst! Han lär ju inte begrunda sina tänder och tänka "Är det verkligen så farligt ofräscha?"



Dock skall man ju byta tandborste varje halvår så de pasar väl ändå lite bra... Om man ska vara optimistisk ;)

2010-12-17 @ 08:45:18
URL: http://skrob.blogg.se/
Skrivet av: steffi

tack för pennorna Jennie hahahahahah!<3<3<3

2010-12-17 @ 17:25:15
Skrivet av: jennie

hahahah varseee :D Glöm inte blocket!!

2010-12-17 @ 18:04:51

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0