remember my name, fame

Så där ja. Jag ber om ursäkt för att jag sa A men inte B så ni fick C vad D E(var). Men frugan lockade hem mig till henne på en gång med mat väntandes på bordet.

Vi var då hemma hos Kitty (Jag, Kitty, Julle, Pauline, Tea, Amanda och Lisette) och spelade in en musikvideo till Julles nya låt. Julle, eller Julian som han heter, är min gamla musiklärare för er som inte vet. Jag vet inte om jag ska berätta så mycket mer, det får ni väl helt enkelt se när den kommer ut. Men bered er på 80-tal.

P.S. När musikvideon kommer ut vet jag inte om jag kommer hinna fortsätta blogga lika mycket. Det är svårt att hinna med allt som kändisskapet för med sig OCH bloggen samtidigt. D.S.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0