klimakterikossa

Spelade nyss match mot ett gäng klimakteriekossor på 40+. Inte nog med att de var äldre än bibeln, de var även större än mount everest. Då syftar jag inte enbart på höjden. I en närkamp med en utav dessa blev jag på något sätt "rumptacklad", vilket resulterade i att min arm hamnade näst intill mellan skinkorna på henne. Det dallrade till och min mage vändes in och ut. Sen vände jag som tur var tillbaka den igen. Man måste ju trots allt vara sportslig.

Jag är jätteglad över att jag vet att alla mina läsare är mina vänner och där med skrattar åt detta och inte tycker att jag är en hemsk människa.
update: glömde säga att vi vann med 18-1

Kommentarer
Skrivet av: m

du är en hemsk människa.....

2010-12-04 @ 21:56:32
Skrivet av: amanda.

hahaha det med bibeln!

2010-12-05 @ 14:56:37
URL: http://amandra.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0