Jullov och geleråttor

Nu har jag jullov men det känns som att jag ska till skolan imorgon igen. Varför tar det alltid så lång tid att smälta att man har fått lov?

Idag på vägen till skolan släpade jag på ett innebandyfodral och en fet, tung väska. På vägen hem från skolan släpade jag på ett innebandyfodral, en fet, tung väska och Roffe. För er utan koll är Roffe min geleråtta på tre kilo. Han har kommit att betyda mycket för mig, även fast han var en pina att släpa hem på tunnelbanan och bussen. Att han luktar illa kan jag också blunda lite för. Tack Åke!

Jag och Roffe

Kommentarer
Skrivet av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-18 @ 06:06:29
URL: http://www.grinders.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0