when i grow up

Jag ber om ursäkt för årets mest ointressanta inlägg som jag skrev innan. Jag kände bara ett starkt behov av att skriva två rader och sen ba dra.

Jag och Sofia var hur som helst inne in tha stad och tog oss en liten fika inne på waynes. När vi skulle gå därifrån snubblade jag över en pall och helt plötsligt hade jag mångas uppmärksamhet när jag låg där illröd och småfnissandes på golvet. YES.

Efter det förödmjukande ögonblicket begav vi oss bort mot sergel där vi såg på Grown ups. Förjävla bra film. Har nog aldrig skrattat så mycket till en komedifilm innan. Om ni undrar varför jag inte skrev "till en film innan" så är det för att då hade jag ljugit. Det bästa jag vet, som ni också råkar veta är att skratta till filmer som alla tjejer sitter och gråter till. Oerhört moget och känslosamt att göra det. Jag vet. Skärpning.

Just nu är livets största dilemma om jag ska sitta vid datorn eller om jag ska lägga mig i sängen. Jag får nog låta ödet bestämma.

Kommentarer
Skrivet av: S

Hade glömt att du ramlade inne på Waynes. Det var verkligen kvällens höjdpunkt, min vän! <3 Hahahahahaha HA HA...



Filmen ägde. Kvällen ägde. Tjohotjohej!

Vi kanske bör se någon crycrymovie och skratta åt den någon gång? Nästa gång? Jag tycker det låter som en... dejt.. :$

2010-08-29 @ 00:53:47
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Skrivet av: jennie

YOU BET

2010-08-29 @ 10:18:31
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0