ta på dig dansskorna


Lite så här känner jag just nu. Jag vill ställa mig upp, flippa lite, floppa lite, snurra runt lite, skratta lite och bara vara allmänt jävla skön. Lite. Men gör man det när man är ensam placeras man i facket "psykiskt instabil" av någon jävligt weird anledning. Imorgon kommer förövrigt bli en bra dag, och det vet jag för att jag vet det och för att jag är jävligt säker på min sak. Jag måste verkligen sluta svära så FRUKTANSVÄRT mycket. Jag tror speciellt Fuckface, som jag förövrigt saknar kom jag på nu, ogillar det. Ja känner att jag har en någorlunda stabil medvind just nu, och det är softare then you ever can imagine. Sattt ni vet. Ba.

Kommentarer
Skrivet av: Fanny

Haha, hörru, precis innan du skrev det där om mig så tänkte jag: Fan vad hon svär mycket. :) Miss U2, sms:a.

2010-08-15 @ 09:30:56
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com
Skrivet av: sugarpussy

det är precis sånna här inlägg som påminner mej om varför jag gillar dej!

2010-08-16 @ 14:19:29

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0