oh how i hate this town

Ett gosedjur som jag gjorde när jag gick i femman hamnade nyss på taket. På grund av en ännu oklar anledning. Okej, stop ljuging Jennie. Jag skulle jävlas lite med moRsaN och FarSAn och kastade det på dom när dom oskyldigt stod på altanen och grillade. Detta mogna lilla spratt slutade med en lek. Jag och moRsaN stod och bollade gosedjuret mellan oss. Egentligen ville hon bara bli av med det, men jag kastade tillbaka det varje gång på grund av brist på liv. Till slut tog M ett snedsteg och kastade upp det på altantaket. Där låg stackarn tills jag fick det här meddelandet av Malin på facebook.


Jag bestämde mig för att göra det bästa av situationen och ropade alltså på Pappa som i sin tur greppade grilltången och tog ned gosedjuret.

End of the deep, deep story

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0