Jag ska sakna dig imorgon

Idag var en av dom jobbigaste dagarna jag någonsin varit med om. Måns, världens bästa Måns ska åka till USA ett år och när jag skulle säga hejdå kändes det som om jag aldrig mer skulle få se honom. Men vi snackar om ett år, ett år fullt av roliga upplevelser för hans del. Det är väl på grund av det jag låter honom åka.

Vi stod i slussen och kramades i jag vet inte hur länge, men det var inte förrän jag satte mig på bussen efter sista kramen som jag insåg att det faktiskt var sista gången jag såg honom på ett år. Jag och Nils satt tysta hela resan med rödsprängda ögon och snoriga näsor samtidigt som vi smsade med Måns. Det känns förjävligt. Men samtidigt, ett år, ett år av alla våra då 18 år här on fucking earth. Jag försöker intala mig själv att det inte är någonting. Det är fan ingenting.

Kommentarer
Skrivet av: S

Tänk när han kommer tillbaks. Fatta hur jävla awesome det kommer vara då. Det är det jag tänker på.

Vi klarar det tillsammans. I know we will.



Puss på dig. Jennieboy.

2010-08-23 @ 21:48:32
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Skrivet av: Felicia

Månsi, Måster... Tusan vad jag kommer sakna honom. Men 10 månader...det är ingenting. Innan vi vet ordet av kommer han stå där med sitt flin igen. Vi tänker på det, vi klarar det brudar! Vi gör det.

2010-08-24 @ 21:07:52
URL: http://fellly.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0