En förjävla mesig frågestund

Jag hade en sådan förbaskad tur att tre av er faktiskt kommenterade det föregående inlägget och två av dessa var även frågor. Så kan ju passa på att svara på dom .

Skrivet av: anonym
vilken spelning var bäst? Woooaaw. Måste jag välja en så är det bäst om jag är tyst.. Men Hoffmaestro var förjävla bra, och Grega såklart. Sen upptäkte jag en ny favorit som jag knarkar på spotify för tillfället, Kapten röd. 

Skrivet av: Fanny
En fråga: Tycker du att Tom borde raka sig under armarna? Om det finns något som Tom borde raka så är det hans fötter. Under hela festivalen fick man smaka på dom lite då och då och vi erbjöd honom att hjälpa honom att raka dom. Erbjudandet kvarstår. Just saying. Det kanske är en karriär att satsa på förresten "Jennies fothårstrimmning".

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0