Du kan inte vända så fort vägen blir brant

Heeej alla fina människor. Nu är jag hemma från bajslukten och leran. Jag har nog aldrig haft det så roligt tidigare som jag har haft dessa dagar. På sätt och vis kan man säga att jag har varit på rehab. Bort från datorn, bort från stressen, bort från planeringen och bort från ansvarstagandet. Under lill-veckans gång har jag träffat en bror, en fake-pojkvän/pappa(Julian), ny musik och en massa andra nya människor. Är det något speciellt ni vill veta. Till exempel något om banden eller dylikt så är det bara att kommentera. Nu vet jag ju redan i förväg att jag inte kommer få någon kommentar, men det bjuder jag på, liksom så många gånger förut.

Fler bilder finns på facebook!


Kommentarer
Skrivet av: äcklet

ja kan bjuda på en kommentar ;)

2010-08-02 @ 15:21:30
Skrivet av: Anonym

vilken spelning var bäst?

2010-08-02 @ 16:42:28
Skrivet av: Fanny

En fråga: Tycker du att Tom borde raka sig under armarna?

2010-08-02 @ 20:16:56
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com
Skrivet av: J

eh.. pojkvän och pappa? Tycker att vårt förhållande har blivit lite för incestigt :S

2010-08-02 @ 22:51:32

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0