du e la go heey så jävla go

Det roliga med min blogg är att den handlar mer om Malin Sandell än vad den gör om mig. Hon är som min lilla... hm... Vad ska vi kalla det? Underhållare. Det är alltid något ovettigt och vrickat som bollas mellan våra käftar och huvuden. Skumma jäkla ideer har vi ibland också. Det är på något sätt charmigt, tycker jag, tycker hon, tycker självklart även ni. Det läskiga med oss är att vi är grovt besatta av varandra. Frågan är inte längre "vad ska du göra imorgon?" utan "vad ska vi göra imorgon?". If you get my point? Nu ska jag gå ned och strejka middagen då det blir korv, sen ska jag hem till, ja, det behöver jag nog inte ens säga.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

DET DÄR JAG MENAR MED ATT EN FUUL BILD INTE BLIR FUL PÅ DIG!

2010-08-10 @ 19:44:51

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0