jag har fått liv i mina rostiga nerver


Nu drar jag till fjälls. Utan internet, så jag är i riskzoonen för eventuella abstinensbesvär.

Om ni känner en stor saknad efter min uppdatering kan ni ju alltid gå tillbaka och läsa gamla inlägg. Det har jag gjort hundra gånger om, alltid lika underhållande på olika sätt och vis. svenskt åså, här har ni en spotify-lista som jag nyss satte ihop. Meningen med den är att jag vill hylla dessa underbara svenska låtar och artister. Så om ni har tid, och om ni känner samma kärlek som jag gör till musiken kan ni ju njuta hela veckan lång av den.
Nu får ni fanimig ha det bäst underbara människor. SMSA! RING!

Kommentarer
Skrivet av: Cicci

Hare braaaa jennpoka!

2010-04-03 @ 14:01:46
URL: http://cruelty.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Uppdatera nu ;)

2010-04-06 @ 23:41:37

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0