there goes my baby

Jag skrev tidigare att jag skulle se drakjägaren, men ack så fel jag hade. Vi såg nämligen draktränaren! Den var jättegullig, jag rekomenderar den faktiskt.

På bussen dit såg jag en otroligt intelligent bebis. Låt oss kalla bebisen den, svårt att avgöra vilket kön det var. Den satt och iakttog människor. Skrattade åt dom som man borde skratta åt, dom som jag liksom skrattar åt. Sen när den kollade på mig och jag log som en fåne för att det inte gick att göra något annat, ni skulle ha sett de blåa ögonen! ååååhhh jag var nära på att kidnappa ungen.. Hur som helst, tillbaka till ämnet! När den kollade på mig och jag log som en idiot, ja, då kollade den tillbaka på mig med blicken som en idiot förtjänar. Den gick inte på det där tricket som alla andra ointelligenta bebisar gör.

Om vi säger så här, den hade verkligen alla hästar hemma!


Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0