shut up, hush your mouth


Veckan har satt sina spår via en markant linje i pannan som visar övergången mellan vitt och något brunliknande samt att jag är redo att ge mig in i drömmarnas land redan vid sju-tiden. Bilden som föreställer två halva converse och en jävla massa sand passar inte in när jag endast har sett skymten av snö i en veckas tid. Men på grund av brist på bilder från veckans äventyr blev det så här.

Och som ett litet PE.ESS kan jag säga att jag såg Erik Saade idag i skidbacken. Han hade pilot-brillor på sig. Mer än så hann jag inte lägga märke till. Sen för att göra det här sista stycket komplett måste jag även lägga till ett DE.ESS

Kommentarer
Skrivet av: J

I no get it :( De.ess?

2010-04-11 @ 18:55:16

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0