Rice and Curry

Igår var jag och såg på Avatar för första gången. Ja, jag är rätt efter. Lika efter som jag är med alla storslagna filmer som alla älskar. Men jag måste säga att trots den fina handlingen och snygga huvudrollen levde den inte upp till förväntningarna. Den var aningen för lång också. Fast det har nog med att göra att jag inte kan hålla mig i 3 timmar utan att kissblåsan sprängs. Inte. Riktigt. Sprängs. Bokstavligen. Men. Nästan. Så. Typ.

Inte fan ska väl jag vara sämre än alla andra bloggare. Här har ni mig, mina kläder och min omgivning som en avatar!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

*Som Na'vi

2010-04-22 @ 21:40:19
Skrivet av: S

När du skrev "sprängas" blev jag lite eklad om jag ska vara ärlig :(

Jag och några brudar i klassen såg ju den några dagar efter premiären! Jag och Ellie joinar din klubb! När det var typ en timme kvar blev vi helt panikartade och när filmen var slut RUSCHADE(!!!!!!!!!) vi till toan. Det var niiiiiiiiiiiiiiiiiiiice....

2010-04-22 @ 22:34:38
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0