oooboy.

Var nyss ute och jobbade på min obefintliga bränna i sisådär fem minuter. Lär ha gett stort resultat.

Det där med solning är något jag aldrig riktigt har haft tålamod till att göra. Jag ligger där, förväntansfull och nöjd med mig själv. Men helt plötsligt vänder nöjdheten och rastlösheten tar över. Rösten i huvudet säger att jag redan har blivit skitbrun och kan gå därifrån utan att känna att jag behöver fly landet, bort från alla sommarbruna ben och fräkniga näsor.

Men nä tyvärr Jennie, du är blek som ett jävla ostekt rötägg. Hade det inte varit för din fräkniga näsa hade du fan tvångsemigrerats till Finland.

Kommentarer
Skrivet av: daniela

Haha, så sant.

Satt ute hela dagen idag, bränt mig som sjutton.

2010-04-25 @ 17:17:48
URL: http://danielaforsberg.blogg.se/
Skrivet av: Daniela

Sv: Åh ja, grymt jäkla bra musik!

2010-04-25 @ 17:31:52
URL: http://danielaforsberg.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0