I'll BE READY

Inatt fick jag sova otroligt länge. Behövde inte ens ställa klockan för att komma upp. Min uppdatering har legat på cirka ett inlägg om dagen nu för tiden, vilket kanske är lite av ett misslyckande. Men just nu har jag inte så mycket att skriva om mer än vardagliga bullshit inlägg, vilket jag helst vill hålla utanför bloggen. Pretty much astråkigt att läsa om faktiskt.

Om ni har något förslag på vad jag kan skriva om eller dylikt så äre bara att räcka upp handen så ger jag er ordet på momangen.


Kommentarer
Skrivet av: J

Kanske inlägg som linis? :O (ja)

2010-04-14 @ 15:46:53
Skrivet av: Cicci

Lägg ut en tecknad serie som du ritat på paint!!!!

2010-04-14 @ 18:04:06
URL: http://cruelty.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0