hujedamig

När jag tänker tillbaka på dagen kan jag inte göra annat än att skratta. Den har varit så galet frustrerande.

Jag, Stephanie, Ellinore och Niklas skulle göra en kortfilm hela dagen. Det börjar med att Ellie (som förövrigt var sjuk) kommer näst intill 3 timmar för sent, vilket blev den första irritations-upptriggningen för oss resterande tre. När vi väl ska sätta igång med filmandet ville E byta miljö till filmen vilket gjorde att det tog ett tag innan vi kom igång med filmen. Detta blev den andra irritations-upptriggningen.

Efter det bröt kriget lös. Det var Elliot(jag) och Carla(Steffi) mot Piff(Ellie) och Puff(Niklas) hela dagen lång.


Kommentarer
Skrivet av: Victor

haha då är jag inte ensam då :)



schysst header

2010-04-28 @ 14:40:13
URL: http://vipee.blogg.se/
Skrivet av: steffiboy

hahaha klockren med elliot och carla! XD<3

2010-05-01 @ 23:02:26

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0