trött som en gnu vare ja.

jag kom nyss hem från en match med damlaget i skärholmen, vackert ställe det där. Back to the game, vi förlorade med 0-1. Själv är jag nöjd med matchen då det gick rätt bra att spela back som jag inte spelat på 2-4 år(?). Bra tidsuppfattning Jennie.

Nu ska jag sova bort hela lördagen eller så ska jag träffa Fisen ikväll. Det är nämligen upp och hoppa halv 7 imorgon också för en till match. greaat.  nej nu ska jag sluta klaga, jag älskar innebandy :)


en überseriös Jennlaaaaa.
Som ni kanske märker så överdriver jag rätt ofta med att dra ut på vokalerna.
I like iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.

Kommentarer
Skrivet av: Hubbe

Hur var skärholmen då, förutom fint?

de är ju liksom som Rinkeby, fast för tätare människor. (y)

2009-09-19 @ 18:41:37
Skrivet av: jennie

"fint". Om vi säger såhär, vi var ett väldigt blont lag idag och vi gick igenom ett bostadsområde. Vi blev utstirrade. creapy

2009-09-19 @ 19:17:46
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Felix

Vet du vad en gnu e nu då?

2009-09-19 @ 19:27:13
Skrivet av: jennie

he-he

2009-09-19 @ 20:12:03
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Plin

Jens du e bäst på innebandy :D

2009-09-20 @ 15:08:00

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0