mat-torsdagen

tosdagar är en pina för min hungrande mage. Jag börjar klockan 8, vilket innebär att jag åker hemifrån klockan 7. Jag försover mig alltid så att jag inte hinner äta frukost (vilket jag oftast ändå inte gör). Jag har sedan 4 lektioner som är längre än en timma långa innan lunchen. Det enda jag lyckas tänka på under dessa timmar är hur fruktansvärt hungrig jag är. Idag kom jag däremot på att jag kan knata fem steg på en tio minuters rast och köpa något i cafeterian. Nej det har jag ju aldrig tänkt på innan. KTHING!

detta kallar vi tunga grejer.

Kommentarer
Skrivet av: Nemo

Adda mig på facebook och släng iväg ett mail till mig :) Nemo Hedén. Blev väldigt nyfiken på dig när jag ögnade igenom din blogg. Plus att du skrev en söt kommentar i min blogg ju :) Puss

2009-09-17 @ 23:24:05
URL: http://nemo.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0