makes me wonder

Jag känner mig en aning utnyttjad. När en person man inte snackat med på minst 3 månader hör av sig efter denna tid för att den mår dåligt och behöver snacka. Aldrig annars hör denna av sig förutom om den mår dåligt. Vi snackar om samtal mitt i natten. Jag är trött på att detta kan hända med flera än just denna person. Jag ställer mycket mer än gärna upp när min nära kompisar behöver snacka, för det kräver jag att dom gör, alltså snackar med mig om dem mår dåligt. Men det finns gränser, gränser då folk som inte ens kan kallas vänner utnyttjar mig på detta sättet. I dont like it, but i can´t stop it.


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Sånt suger en aning.

2009-09-15 @ 21:44:31
URL: http://cruelty.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0