jippie yay, ännu en trevlig morgon

Jag vaknade upp med världens jävla huvudverk, det gjorde mig inte mer taggad till att kliva upp ur sängen. Idag har vi skolfoto, och det är årets skräck för mig. Jag hatar det. Jag kan inte som alla andra bara sitta där och se lite söt ut och sen är det över. Nejnej, jag ska självklart sitta och garva som ett nervöst, funktionshandikappat barn och vägra bli bra kort.

I 8an när vi skulle ta "personfoto" eller vad tusan det heter. Så satt jag bara och garvade när han skulle ta kort på mig. Han beslutade sig för att ta en kafferast mitt under min fotografering för att hämta lite tålamod i koffeinet. Vette fan om det hjälpte alltså. Det slutade hur som helst med att fotot såg ut något i stil med att jag precis bryter ut i skratt. Mycket smakfullt enligt mig.

Hoppas ni får en underbar dag, I know I will.. JUSTE! inte nog med det så är det foto-skitens fel att vi börjar 40 minuter tidigare! in my ass.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0