jag, brunnet?

jag har helt seriöst börjat fundera på att färga håret brunt. Jag är så trött på min jävla utväxt. Det ser bara äckligt ut. och jag vill verkligen inte blondera mitt hår, slinga räcker för min del. Men det blir ändå aldrig bra. så om jag färgar håret så slipper jag utväxten. Och jag bryr mig faktiskt inte om ni säger att jag inte skulle passa i det, för det behöver inte ni bry er om:) Its my choice.

Haha, gud vad feministisk jag börjar låta. Jag skriver meterlånga inlägg om ytlighet, jag bryr mig inte om vad ni tycker om min hårfärg. Jag kanske ska sluta raka mig under armarna och sluta använda BH när jag ändå är igång.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

JAG TROR DE SKULLE VARA SKIIIIIT FIIINT MED BRUNTHÅR !

2009-09-26 @ 13:31:09
Skrivet av: Anonym

jag håller med ovanstående :)

2009-09-27 @ 17:18:47
Skrivet av: Hubbe

Ah kör på med hårfärg, kul med nya grejer liksom!

Men de där grottmänniska-feministen är väl kanske inget att hylla (x

2009-09-27 @ 22:08:39

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0