jag ber om ursäkt

nej nu måste jag ta mig i kragen och be om ursäkt för ideen om "my new boyfriend". Jag hade ju hoppats på att några snyggingar hade skickat in ett bidrag, men allra mest önskade jag att ni skulle förstå att jag inte var 100% seriös. Vilket jag inte särskilt ofta här. Det kanske är svårt att avgöra när jag är seriös och när jag inte är det, men känner man mig så BORDE man veta. Annars är det fy skam.

Jag tackar för mina fina bidrag iallafall som är skrivna av ägarna till två av mina favoritbloggar!
Fanny och Cicci, check it out.

nu gäller det att gå till bussen, det var exakt en vecka sedan jag hade den där "rövhålsmorgonen" (hoppas det inte missförstås). Jag har endast två mattelektioner på schemat och en låååååååååååååååååång lunch. Jag kallar det sweeet.

Kommentarer
Skrivet av: cici

hahaha jag som trodde att du skulle gilla förslaget. Hm, jaja hoppas du finner lyckan i någon annan skitmogen (haha!) bloggare eller man.

2009-09-16 @ 16:51:01
URL: http://cruelty.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0