inspark 09

gårdagen var grymt rolig! det började med att alla dansade men jag var lite tillbaka dragen och gick in med tanken "nejmen, jag dansar inte). så jag stod där och log och trampade med fötterna i princip, slog näven mot taket då och då för att liksom ha lite variation i min moves. Efter ett tag så släppte jag loss mer och mer och tillslut var det nästan bara jag och Steffi kvar på dansgolvet, utan att vi tänkte på det. Det var hur som helst sjukt kul, och ni som inte var där missade verkligen något. Annars så somnade jag strax efter klockan 2, så jag är rätt sleten. Plus att mitt busskort är borta så hela morgonen har varit ett enda stort rövhål. USCH.

time for plugg.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0