hey lover

jag har helt ändrat inställning gällande min inriktning på gymnasiet. Jag gick in med en väldigt trisst attityd då jag har hemska minnen från högstadiet när det gäller just SO ämnen. Nu när jag helt frivilligt har suttit och pluggat lite samhällskunskap då jag har mycket att ta igen så inser jag att det är sjukt kul. Eller sjukt kul är kanske att ta i, men intressant. Jennie for president säger jag bara. Eller nja, det är lite svårt att bli president i ett land med monarki men aa. Jag kan förändra världen.

Jennie skriker ut en massa propaganda. Jajamensan, hon börjar tidigt. Sen är hon lite schizofren och talar gärna om sig själv i tredje person. She like.  

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0