haha, fuck..

Jag känner att jag har skrämt er lite.. jag vet inte, antagligen för att jag har skrämt mig själv en aning. Jag tror att varför jag har skrivit de här senaste inläggen om ytlighet och att jag inte bryr mig om andras åsikter är nog för att det just är vad jag gör. Bryr mig om andras åsikter alltså. Jag bryr mig inte på det sättet att jag inte bestämmer själv vad jag har på mig osv utan jag blir mer ledsen för att sedan ta mig i kragen och skita i det. Men för stunden är det svårt att släppa det. Om ni förstår vad jag menar? så när jag säger att jag känner obehag när någon kommenterar min klädsel och utseende så menar jag ju absolut inte att jag inte blir glad när någon säger något snällt. Men jag försöker att bygga upp mitt självförtroende, och på så sätt måste jag alltså övertyga mig själv om att jag inte bryr mig. Hoppas att ni förstår och att ni inte skräms iväg av mina åsikter :)


Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0