äntligen!


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

1sam-sam

2.biersa ( mohahaha , aldrig sagt att jag har mvg i svenska )

3.det innehåller gristrynen !

4-.kissie in my <3 ... ne , men de e paulina

5.äpple?

6. brist på liv, soom jaag ! hihihi

7.du åt ... kebab!!! mums hihih !

8.för de e min favoritfärg och du får inte vara som mig!!! ... typ

9,tre ord... en tuff brud!! hohoh hdifsf

10. det fick mig att ,å mycket bättre , och känner mig nu fri från mina synder , hihi, jennies frågor 4life !!!!!! pusspussspussspusspussspusspussspusspusss<33333

2009-09-02 @ 21:15:46
Skrivet av: *Em

Hej! Haft en bra dag? :)

2009-09-03 @ 02:26:56
URL: http://emelojs.blogg.se/
Skrivet av: PAAULLL

1. Samhälle - Samhälle

2. Vita

3. För att du vet att dem är gjorda på rester och så av slaggprodukter när man slaktar grisen, och du gillar inte smaken!

4. Oj.. Ingen aning alls, alla tre e bimbos

5. Godis!

6. För att du inte har nått bättre för dig o de e kul för dig o se hur mkt folk kan om dig :D

7. En macka

8. För att du gillar den coolare färgen lite mer( Svart / vitt )

9. Hahah nu har jag suttit o tänkt på denhär frågan i 20 minuter så säger väll nått simpelt som "Jens The Man!!!!!!"

10. Det känns bra och intressant! Riktigt lärorikt oså... DESKAjAG!! <3

2009-09-03 @ 22:17:47
URL: http://linismusic.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0