yay

jag har fått ett par förslag på kategorier här! så jag tar och listar några som det går att svara på.

Av: Fanny
Kompisar som heter Fanny

Här måste jag sorgligt nog svara att jag inte känner någon som heter Fanny.

Av: Cicci

Roligaste skämten.
1. De som kommer ur min mun
2. Din mamma skämt
3. Blondinskämt
Jag är ledsen, men jag kunde inte välja ut några enstaka.

Av: Cicci

Bästa låtarna: det går tyvärr inte att svara på.. tar de som jag lyssnar aktivast på spotify just nu
1. Noisettes - dont upset the rhythm
2. Movits - fel del av gården
3. Andreas Grega - världen är elak

min musiksmak ändras dagligen. Beror på vad jag är sugen på för go musik.

Av: Cicci

Roligaste ämnet i skolan: Jag antar att jag får ta och välja mellan de ämnena jag har just nu.
1. Idrott
2. Svenska
3. Matte

Kom gärna upp med ännu fler. Detta var rätt kul.


OBS! Julian, jag vet inte om du frågade efter dina eller mina trosor? så kunde tyvärr inte svara på den.

Kommentarer
Skrivet av: Fanny

Du är så söt vännen! Hoppas du får hemsk natt och inte kan sova ett skit! Puss på dig, ses imorgon <3

2009-11-18 @ 22:14:38
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com
Skrivet av: Anonym

Jag tycker att du borde stoppat tros-skämtet tillsammans med fannyskämtet under roligaste skämten :) skämt. (och jag menade dina trosor, jag är för blyg för att prata om mina)

2009-11-18 @ 22:25:40
Skrivet av: Rebbie

Ååh, Noisettes - Don't upset the rhythm <3 :D

2009-11-18 @ 22:40:02
URL: http://rebeckasclose.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0