somliga går med trasiga skor, inte fan äre ja iallafall... om man bortser från mina converse..varför blev detta en rubrik? lite konstigt vaa? hehe.. sorry. läs inlägget nu innan ni dör. enjoy..


idag är en puta-med-läpparna dag for some reason. mest för att det råkade bli så på denna bilden som jag av någon anledning valde att uppdatera.

Vill ni veta varför jag är bäst föresten? idag på tyskalektionen hade vi en vikarie som jag och mina dudes omkring mig hade glömt namnet på. Så när jag skulle be om hjälp så räckte det tydligen inte med en handuppräckning för att få hennes uppmärksamhet. Jag skulle alltså behöva ropa hennes namn, problemet var dock att jag inte kom ihåg hennes namn. Så Tom sa," rabbla alla namn du kommer på från a-ö". Så det gjorde jag.
Jag: "Anna!"
Vikarien: Ja? jag kommer alldeles strax.

är det inte ödet så säg! nej förlåt.. jag menade, är jag inte BÄST så säg!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

hahah, fett skillat.

Men ett tips till nästa gång annars, säg bara "ursäkta" så brukar de räcka (;

2009-11-11 @ 20:21:17
URL: http://skrob.blogg.se/
Skrivet av: jennie

hon hörde ju inte:P satt långt borta, och vi försökte få kontakt med henne. gick inte:P

2009-11-11 @ 22:06:25
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: jennie

hon hörde ju inte:P satt långt borta, och vi försökte få kontakt med henne. gick inte:P

2009-11-11 @ 22:06:25
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0