save me from me

hejsvej! Efter en riktigt röjjig fredagskväll framför idol är jag sjukt glad över att Mariette åkte ut. Idag lär min uppdatering inte hålla storbloggarmåttet, ska nämligen först till stan och sen hem till Skrållan. Men jag hoppas att ni är glada ändå? Om ni har en jävligt turig tur kan det hända att jag lyckas sno datorn hos S om det finns något intressant att skriva om.

Annars kan det ju faktiskt lika gärna vara. Tänk om jag hade haft den inställningen varje dag, då hade ni fått kanske 1 inlägg varannan månad, om ens det.

Om ni saknar mig kan ni alltid kolla på denna bilden.

fein jäni

Kommentarer
Skrivet av: Ccc

naaaw va söt

2009-11-28 @ 12:46:49
URL: http://cruelty.blogg.se/
Skrivet av: S

Great att Mariette åkte ut :D:D Calle ska vinna!(!!!!!!!!)

2009-11-28 @ 12:52:44
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Skrivet av: J

Det är ju redan klart vem som kommer vinna, eeeerrrriiik <3<3<3<3<3<3<3<3 (julian 12år)

2009-11-28 @ 15:40:58

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0