lollipop

Svenska nöjesprogram har blivit så jävla roliga! Som tillexempel när jag "RÅKADE" kolla på dansbandskampen så satt det en kvinnlig version av Tony Irving i jurun (dialekten alltså). Det var precis ett dansband med en rätt ung sångare som hade sjungit och hon sa. "det var inte tillräckligt naket, så du gick inte riktigt hem med mig".
När hon i självaste verket skulle säga något i stil med att han inte sjöng från hjärtat och att det inte gick hem hos henne. Då kommer ju såklart programledaren Peter Settman in och ska driva med den stackars kvinnan som förövrig såg fördjävlig ut och säger. "så du menar att om han hade varit lite mer naken hade han fått gå hem med dig?" Den stackars kvinnan förstod ju absolut inte att han drev med henne, så hon börjar förklara lite mer from the bottom of the story. Då råkade hon bland annat säga "han är väldigt erfaren för sin ålder, MEN....", och efter det spårade det bara ännu mer. Folk visste inte om dem skulle skratta eller gråta eftersom att hon inte skrattade. Ja, jag vet en som skrattade satt hon dog, å det var jag de:D

Sen har ni kanske sett Ullareds tillfälliga reklam om borgen? den är förjävla kul den också. My type of humor det där. Med andra ord så har jag haft en mycket trevlig söndagkväll i soffan.


Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0