lol

Jag var i forum idag i hopp om att hitta något snyggt. Men nejnej. Jag satt senare på burger king och väntade på att Casi och Agnes skulle beställa mat då ett gäng småfjorrisar satt i hörnet mitt emot. Emellan oss satt en man med sitt barn och åt. Helt plötsligt börjar två utav dess fjorrisar att råhångla. Då skriker en utav fjorriskillarna till mannen "det här är ingen jävla bio! tycker du om vad du ser eller?". Då sa mannen " tyvärr men jag tittar inte på tecknat". Man ville ju bara springa fram och kyssa gubben i pannan, så klockrent sagt!

 ge mig fem.

Kommentarer
Skrivet av: Cccici

Jag älskar den mannen. Jag vet inte vem det är, men fan vad jag älskar honom.

2009-11-27 @ 20:02:19
Skrivet av: Hubbe

Hahah, niice! Här får du fem! Smack!

2009-11-27 @ 22:28:22
URL: http://[email protected]

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0