It is so not a fucking beautiful day!

Kommer hem från den absolut värsta skoldagen i veckan med huvudverk och är så trött att jag kunde ha somnat på stället. Vad är det första man hör då? jo skrik, brak, kraffs. Bara en jävla massa oväsen från vardagsrummet. Det första som slog mig var att kaninen var lös och höll på att ta sönder varenda möbel(hon kallas mördarkaninen, juste! någon som vill passa henne när jag åker till USA?), men ack så fel jag hade. Det var den lilla pissbrorn med sällskap av en liten kompis som dunkade på pianot, kraffsade på Gitarren så jävla brutalt som det bara går samtidigt som dem tävlade om vem som skrika absolut högst. Vem vill inte bemötas på detta sättet när dem kommer hem från skolan?

Nu försöker jag intala mig om att det är en jävligt fin dag genom att lyssna på "beautiful day", men nej.. Inte ens musik kan förändra mitt humör just nu.

Kommentarer
Skrivet av: J

Jag kan komma över och hålla om dig ömt?

2009-11-26 @ 17:59:05
Skrivet av: S

UNDERBART!

2009-11-27 @ 15:40:37
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0