fashion-jennie

jag är nu hemkommen från forum-nacka(nacka forum) och trots sällskapet så har jag fortfarande livet i behåll, pjuhuuu. Fanny drog med mig in på mediamarkt för att köpa en skiva till sin far. Men när hon väl var klar, då var bannemig inte jag klar. nejnej, jag skulle stå där och lyssna igenom alla de bästa skivorna. Man får ju faktiskt tänka sig för innan man drar med mig in i en affär med skivor om man inte har tålamod. Jag är som alla fashion-girls fast med skivor istället. Hör och häpna! jag lyckades faktiskt inhandla en tröja.. ojojoj.

dagens hetaste tips!

Kommentarer
Skrivet av: hubbe

hahah, okej, skön grej

2009-11-07 @ 20:25:09
URL: http://skrob.blogg.se/
Skrivet av: Sara :)

vart e din jacka köpt? :)

2009-11-09 @ 02:28:06
Skrivet av: jennie

Svar: det är så enkelt och bra att den är köpt på HM för.. 6-7-8hundra riksdaler:)

2009-11-09 @ 20:06:16
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Sara :)

rappakajar najs :)

2009-11-09 @ 23:42:19

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0