bajs

Hej alla människor. Jag sitter här med min spanske hälft (steff) och har samhällskunskap. Jag glömde berätta imorse att det var intagning till skollaget i innebandy idag, det gick (Y). Tror jag. Jag är föresten hungrig som en gnuuuuuu(gånger tusen). Intagningen var nämligen under lunchen och sen när jag skulle köpa en macka i cafeterian så fanns det bara mackor med SKINKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så mitt liv håller på att gå under. Steffi sa nyss att skinka är gott, Julian håller med henne. Julian hälsar att hans mat luktade äckligt på svenskan idag. inte kul.. Eller nej, det hälsar han inte alls, det är jag som påstår det. Faktiskt.

Vilket icke flummigt inlägg detta blev, kul va? jag skriver så mina fingrar gör ont och mitt fokus på vad jag skriver är obeskrivligt enligt Julle.

Ikväll drar jag med Sandell till osäker mark utanför Värmdö. Shit.

Puss och kram Jan banan.


Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0