super seriöst

måste berätta om en rätt kul grej på idrotten idag. vi hade en 80 minuters lektion och man fick välja om man ville spela fotboll utomhus eller boxas i spegelsalen.  Alla tjejer plus några killar stannade kvar och boxades. Vi hade ingen lärare som höll i någon lektion, han var bara där. Efter ett tag när jag och tea tröttnade på att boxas så tog vi fram en varsin step-bräda och jag började visa henne stegen jag lärde mig när jag körde det på gymmet. Efter ett tag kollade jag mig omkring och då hade typ alla tjejer tagit en varsin stepbräda. haha, det var sjukt kul. jag hade en liten lektion där, helt oförberett. och som Thilda och Mich skulle säga nu, ni blev träffade av intressepilen.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0