WOHO! min första fråga

Exakt hur mycket tycker du om potatiskroketter?
posted by : ABBA

jag förstod ju på en gång att det var Vera som har ställt frågan, det finns bara två personer i hela världen som skulle komma på tanken och det är hon och jag. jag uteslöt mig själv efter en stunds fundering.

Nu till svaret. jag tycker om potatiskroketter extremt mycket. Egentligen är det inte något speciellt med smaken, nejnej. det är "konstistensen", formen. Det är ett nöje att äta dom helt enkelt. mycket roligare än pommes som man bara stoppar in i munnen utan att ens tänka tanken att leka lite med det.  ett lite flummigt och inte så välformulerat svar, men jag hoppas att ni ändå kan sätta er in i min situation.

Fortsätt ställ frågor, det blir även bättre uppdatering då!


Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0