värmdöfestivalen

saataaan vad kul jag hade det igår! vi kom tydligen delad trea, men eftersom att de andra som kom 3a hade skrivit en egen låt så fick vi ingen placering. helt ärligt så gör det inget. Ni vet ju att noice spelade, för det första så använde dom MIN keyboard när dom spelade. rätt stort alltså. Sen när de spelade Dolce Vita så satte han sig ned framför mig och sjöng till mig!! gissa om jag blev galen eller inte. Nu låter jag som ett galet, fjolligt fan, men tänk om jag är det. 

Vann gjorde KQ, en massa grattis till dom :D GIRLPOWER. Efter hela VF så åkte vi till grisslinge och hade det mys på stranden.

Kommentarer
Skrivet av: Cäccyy

noiiceee <33:DD

2009-06-06 @ 22:09:20

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0