trötte fan...

nu är jag lite sur på mig själv.. ska gå om 20 minuter till jobbet och har redan suttit här ett tag, vilket innebär att jag hade kunnat sova en halvtimma extra. ja, det är mycket och spelar en stor roll. Jag kunde verkligen inte sova igårkväll, alla plu koder, hälsningsfraser, streckkoder.. ja gud vet vad snurrade omkring i mitt huvud. och det var helt omöjligt att koppla bort det. aa, nu vet ni det. :) ska även träna lite på gymmet efter jobbet, det suger att träna utan malin! but what ska jag göra?

jag skulle mycket gärna vilja åka skidor just nu  =)


Kommentarer
Skrivet av: johanna köhler

Du är nu med och tävlar om att bli veckans blogg hos mig. Nu gäller det att få så många röster som möjligt. Lycka till!



Http://JohannaKohler.blogg.se



Haha förlåt för mitt fina massutskick xD

2009-06-18 @ 12:40:14
URL: http://johannakohler.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0