tjabalabala poolarn

eyy. nu fick jag en minneslucka. har jag skrivit om vad jag gjorde igår :O? iof så hände det verkligen inget speciellt. Pauline kom hit och vi grillade och åt jordgubbstårta! sen lite senare träffade vi några andra nere på grisslinge, men aa. vädret var inte på vår sida, så det sket sig.

Idag har jag jobbat och träffat minna och tea. Just nu sitter jag med någon blonderings-spray-skit i håret. och jag är alltid lika rädd för att det ska bli vitt eller oranget. så vi håller tummarna, eller jag gör det iaf.

snutteplutten, jag saknar sommar -08!


Kommentarer
Skrivet av: Z

Du, jag känner en tjej som köpte typ sån där blonderingssak! Det blir bättre resultat om du har i det medans du är ute i solen. Annars kommer det knappt att hända ngt typ :/ eller det gjorde inte det på henne..ett tips bara :)

2009-06-21 @ 01:12:18
URL: http://justbelieveme.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0