skolavslutning

hej hopp fallerallanlej ( eller nåt).
Är jag glad, är jag ledsen? det är frågan. Frågan utan svar. Och jag är filosofen, filosofen utan någon som helst mening i vad jag säger.
Vad händer nu då? jo , jag sitter och lyssnar på den blomstertid nu kommer och kollar ut genom fönstret på det vackra regnet som faller ned utanför mitt fönster. jävla äckelregn.....  Jag ska till skolan om ett tag för att repa igenom lite låtar jag ska sjunga med några andra. Ikväll blir det Grisslingefesten, ska dit och kolla när Plural och KQ spelar.

Men ni får ha en underbar dag.
P.S Jag glömde att använda vattenfast mascara idag. Det både regnar från himlen och så småningom från mina ögon. shit då..

jag och ruuubiie

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0