hahahaha

jag måste bara säga att Felicia Simeoni, även kallad F.S är den roligaste personen i hela världen. Hon slår faktiskt egoina ibland. Vi hade precis suttit och flummat på msn, sen behövde hon gå och då gick jag in på johannas blogg för att se hur jag låg till. och då ser jag detta.. jag vågar inte läsa igen, för då kissar jag på mig. påse på dig felle!

"Jag tänker rösta på den bloggen som jag tycker ger mig mest känslor, fina, underbara känslor, känslor som jag inte kan beskriva, bloggen är som gjord för mig. Bloggen och mitt hjärta är liksom ETT med varandra. och bloggerskan är en så otroigt blommig person som älskar blommor vilket jag också gör.

Du ska få min röst
för din blogg ger mig tröst
bloggen är som ett djur
som inte sitter i bur
den ger värme och stöd
till mig, en jungfru i nöd.
blogg nummer tre
DU FÅR MIG ATT LEE!


- alla som inte har sitt huvud på skaft - JAG RÖSTAR PÅ BLOGG NR 3!"


felle

Kommentarer
Skrivet av: Paulinee

hahahha fan va underbart XD

2009-06-19 @ 13:16:19
Skrivet av: jennie

jag tror hon kommer döda mig när hon ser bilden. men jag tar fanemig den risken :)

2009-06-19 @ 14:56:22
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: hemliga F.S

you're right - your D E A D!

2009-06-19 @ 18:31:40
Skrivet av: jennie

mohahah, nejdå :) XOXO I know you love me!

2009-06-19 @ 18:54:56
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0