goderdag/kväll

vilken kreativ person jag är som alltid har så najsiga rubriker. vad har hänt på senaste tiden. jo jag kan försvara mig med att jag har försökt att publicera ett inlägg minst 10  gånger, men det sket sig.. thats to bad. Fast det kanske var bra, eftersom att det var ett emoinlägg. Jag har iaf jobbat idag, och som vanligt så handlar det en massaaaaaa kändisar. Markoolio och han i hey baberiba... fan... namnet? mm, det tyckte jag såklart var jättespännande och blev otroligt besviken när dom inte valde min kassa. man har inte alltid turen med sig. 

nu ska jag sluta jiddra, hej jag är hobbyturk. och nej, jag är inte rasist om det är någon som vill starta en debatt. tjao


Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0