det flyter på!

nästa fråga dårå
Exakt hur mycket tycker du om en äggmacka med senapstillbehör, sparris (kokt) och en snutt pepparrot?
postet by: etype

jag chansar på att detta är cicci, jag orkar inte ens kolla på ip-adressen om det stämmer... am I right?

hm.. hur mycket gillar jag det egentligen...  först till ägget dårå. Innan jag började i hemmestaskolan där det luktade äggmök ur ventilerna titt som tätt så hade jag inga problem med att äta ägg. Nu tål jag varken smaken, lukten eller konsistensen. påminner lite om ett öga i konsistensen. Stekt ägg däremot går bra!
Senapstillbehör dårå.. vad ska jag säga, jag är inte så insatt i olika senapssorter. Men på den tiden jag åt korv, tro mig, den tiden har existerat! då åt jag nog senap på ibland.. ni får tycka att jag är äcklig, men jag tycker det är okej. sparris och pepparrot kan ta sig i röva, för jag hinner inte skriva om mina känslor för dessa grönsaker (?).

nu ska jag till ica och möta upp minna och malin för a girlnight. påse

Kommentarer
Skrivet av: Geebbee

Påminner som øga i konsistensen,hmmm. Har du tuggat på øgon?:O ;>

2009-06-30 @ 23:32:28
Skrivet av: jennie

ja, har inte du :S?

2009-07-01 @ 10:18:40
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: jennie

ja, har inte du :S?

2009-07-01 @ 10:18:45
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: cicci

hehehehehe vadå cicci? inte alls. :$ men jag är nöjd med svaret i alla fall. (y)

2009-07-01 @ 13:28:29
Skrivet av: Geebbee

Nope, men ska nog prova. De verkar vara något !

2009-07-01 @ 19:17:28
Skrivet av: Anonym

Hur ser man på IP adressen vem de är?

2009-07-02 @ 23:48:23
URL: http://skrob.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0